Tagged Back By Ana

Ehh mana ada org kena tag pastu tag org yang mentag tu? ada ke? maybe ada la kot

tapi takpe.. maybe kak rose ni nak tag jan sebab nak jan ckp pasal dia kot... hahahaha

so anyway best gak cuz dpt award amazing blog ni 2 kali kan?? heheheh

tapi jawab first part je la.. khas utk kak rose.



copy award di atas untuk diletakkan di blog anda

Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini : Ana Malek aka Kak Rose

1. Mmg Jan panggil dia Kak Rose. Sebenarnya kak rose tu sebab menggambarkan fizikal dia. jarang ar jan nak panggil org thru fizikal dia.. tapi somehow lekat nama dia.. sebab semuanya dulu nama2 berdasarkan fizikal.. tapi dengan dia je yang lekat.. Kak Rus ("kurus")la sebenarnya ..kak rose tu nak sedapkan supaya tak menggambarkan fizikal. hahaha. I was Dek Dut.. ("dut" for gendut) hahaha pecah rahsia. oh well.. tuya was "kak bam" - bam for tembam, acedie was.. kak baab "baab" - debab.. liza was kak mon - mon for montel. hahaha abis sumer kuar rahsianye..

2. Dia ni rabun gile sebenarnya. hahahahahaha. kalau dia pakai spek.. mak aii.. mcm nerd! tapi all good kan kak rose kan?

3. mom for 3 kids.. serious part ni sampai skrg Jan pun tak percaya. dulu ingat lagi masa kat uni, dia dukung my nephew imran.. masa tu imran baru umur bulan2 la kot.. rasanya masa tu.. imran lagi besar dari dia.. hahahahaha.. tapi kecik2 pun now.. dah 3 dah anaknya..

4. mmg somehow role dia cam kakak sket la.. i dont have big sisters, so somehow.. bila org manjakan Jan ni, automatically jan akan jadi manja and org tu terus akan assume role sebagai kakak2 pada jan. i guess i am lucky to have friends watching over me.

5. i havent seen her for ages! huhuhh.. i think the last time was during her wedding. kan kak rose?? i never seen her children face to face. would love to meet up one day.

So there you go kak rose, your tag! :)

Have a good week!

Comments